Search This Blog

15 November 2012

Budget ke singapore

Cuti Midsem aku di penuhi dengan assignment yang banyak,persediaan pembentangan lagi . tadi masa tengah-tengah feeling baca surat khabar kat ruangan kembara rasanya laa kot, tetibe terfikir nak pergi singapore. dengan rakusnya buka laptop dan mencari harga-harga yang spesial kato nya laaa. memandangkan aku nie tak suka menyusahkan orang ,so aku cari sekali harga untuk bermalam di JB.

Pakej 2 hari 1 malam

Tiket USS  : RM 170
Tune Hotel : RM 38 -double rooms
Tiket bas pergi balik dari Tune Hotel ke USS : RM 50 - pembayaran secara online
Makan : RM 50 
Duit kecemasan : RM 50 
Tiket bas dari Sg. Nibong,Penang ke JB (2 way) : RM 106 -bertolak waktu malam (konsurtium bas)


Total : RM 464

memandangkan aku tak ada pasport lagi jadi  kena tambah RM 100 untuk buat pasport setahun .yang nie aku baru je tengok kat web imegresion. tapi ada kawan aku kata pasport boleh buat untuk yang bulan punya, but not sure laaa ...

so total kalau aku nak pergi USS adalah RM 564 . (T.T)

almost RM 600 !!!

budget nie untuk aku sorang . Tapi kalau pergi ramai-ramai boleh kurang kat bahagian buat pasport dengan hotel .. agak agak sapa nak ikut ?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan